11 Mart 2012 Pazar

Eboue kime teşekkür etti ?

Spor Toto Süper Lig'in 30. haftasını Gençlerbirliği'ni 2-0 yenerek geçen Galatasaray'da Emmanuel Eboue, maçın ardından yayıncı kuruluşun mikrofonlarına konuştu.

Galibiyet için Allah'a şükrettiğini söyleyen Fildişili yıldız, "Allaha şükretmek istiyorum. Bize sahada mücadele etme gücünü O veriyor. Bugün önemli bir galibiyet aldık. Önemli bir nokta da karşılaşmayı gol yemeden tamamlamamız oldu" dedi.

Formasının altına giydiği tshirtte Allah'a teşekkür ettiği yazdığı hatırlatılan Eboue, "Tabii ki Allah sadece benim için değil, herkes için önemli olmalı. Yaptığımız her şey, kazandığımız bütün başarılar onun sayesinde geliyor. Bunun için ona şükretmemiz gerekiyor. Ben de ona bağlı biri olarak, evimde sürekli dua eden, şükreden biriyim. Takım arkadaşlarım ve takımımın başarıları için dua ediyorum" diye konuştu.

31. haftada oynanacak derbiye de değinen başarılı oyuncu, "Fenerbahçe maçından önce Gençlerbirliği maçı çok önemliydi. Bugün kazanmamız, Fenerbahçe maçına daha büyük bir avantajla gitmemizi sağladı. Bu sebeple bir kez daha Allah'a şükrediyor, oynayan ya da oynamayan bütün takım arkadaşlarım ve teknik ekibe teşekkür ediyorum. Bir gerçekten bir aile olduk ve bunun sahada faydasını görüyoruz. Fenerbahçe maçı ise bizim ve taraftarımız için çok önemli bir karşılaşma. Eğer şampiyon olmak istiyorsanız büyük maçlarda iyi sonuçlar almalısınız" diyerek kritik maçın çok önemli olduğunu söyledi.

Taraftarlara da mesaj göndermeyi unutmayan yıldız oyuncu, "Burdan son olarak taraftarımıza Türkçe 'Teşekkürler' diyerek bir mesaj göndermek istiyorum. Sürekli olarak yanımızda olan, bizden desteğini esirgemeyen bir taraftar grubuna sahibiniz. Onlara teşekkür ediyorum." diyerek açıklamalarını tamamladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Popüler Yayınlar