10 Mayıs 2014 Cumartesi

Amrabat'tan Cimbom a gözdağı ! Gelecek mi ?



Galatasaray'ın devre arasında La Liga ekiplerinden Malaga'ya 
kiraladığı Nordin Amrabat, son açıklamaları ile İspanya'da kalacağının sinyallerini verdi.

Faslı oyuncu, bir televizyon kanalına özel bir röportaj verdi ve geleceği ile ilgili konuşurken, "Malaga gerçekten iyi bir kulüp. Galatasaray ya da Malaga benim için farketmez. Burada 1 yıl daha oynamak benim için muhteşem olabilir. Ancak şu anda 27 yaşına bastım, ki artık bu yaşımda geleceğimi düşünmek zorundayım. Bu noktada, beni en çok ilgilendiren de her hafta düzenli oynamak ve maksimum oynama süresine ulaşmak. Şu anda Malaga ile bunu elde ettim. Her hafta düzenli olarak oynuyorum ve performansımdan da memnunum" ifadelerini kullandı.

Kiralık olarak gittiği İspanya'da daha önce yaptığı açıklamalarda sürekli İstanbul'a dönmek istediğini belirten Amrabat'ın bu sözleri Malaga'ya yeşilışık yaktığının sinyalleri olarak algılandı.

Galatasaray ile 2017 yazına kadar sözleşmesi bulunan yetenekli kramponun peşinde, İspanya'nın UEFA Kupası finalisti takımları Valencia, Sevilla ile Levante de bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Popüler Yayınlar