15 Temmuz 2014 Salı

Oyuncu açıkladı ! ''Galatasaray'dan teklif var!''



Transfer çalışmalarına son sürat devam eden Galatasarayımızın gündemine yeni bir gurbetçinin daha girdiği ortaya çıktı. Hollanda Eredivisie ekiplerinden Go Adead Eagles'ta forma giyen Deniz Türüç, sarı-kırmızılılardan teklif aldığını, ancak bir sezon daha takımında kalmak istediğini belirtti.

Hollanda'da 1 yıl daha oynamak istediğini kaydeden 21 yaşındaki oyuncu, "Go Ahead Eagles'ta kalmaya karar verdim. En azından 1 yıl daha takımında kalmak istiyordum. Tabii ki transferle ilgili çok düşündüm. Galatasaray muhteşem bir takım ve finansal olarak da benim için önemli bir adım olabilirdi. Burada halk beni seviyor ve sıcak bir ortamdayım" ifadelerini kullandı.

TEKNİK DİREKTÖR VE BAŞKAN İKNA ETTİ

Kulübün başkanı Edwin Lugt ve hocası Foeke Booy'un kendisini kalması yönünde ikna ettiğini de söyleyen Deniz, "Bu iki isim beni kalmaya yönlendirdi. Hocamız benim için önemli. Go Ahead'in taraftarları da sosyal medya üzerinden benim kalmam için yüzlerce mesaj yolladılar. Bu onlara da bendem bir armağan olsun" diye konuştu.

Son olarak Heerenveen ve Twente'den teklif alıp almadığı sorulan gurbetçi isim, iki kulübün de ilgisinin olduğunu duyduğunu söyledi.

HOLLANDA VE TÜRK MİLLİ TAKIMI'NDA OYNADI

Orta sahada hücuma dönük olarak oynayan ve sol kanatta da şans bulan genç oyuncu, geçtiğimiz sezon Hollanda'da forma giydiği 31 mücadelede 3 gol attı ve 2 de asist yaptı. Hollanda 20 Yaş Altı Milli Takımı'nda da 2 kez forma giyen yıldız adayı, Türkiye 19 Yaş Milli Takımı'nda 1 kez oynadı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Popüler Yayınlar