2 Aralık 2014 Salı

Büyük iddaa !! Lucescu gelecek !

Galatasaray'da yeni dönem başladı ancak iddiaların ardı arkası kesilmiyor. Duygun Yarsuvat ve yönetiminin görev süresini 5 ay olarak belirlemesi; "Mayıs ayında ne olacak?" sorusunu da beraberinde getirdi. Mayıs ayında yapılacak olan seçimle yeni bir yönetimle yola devam edecek olan Galatasaray'da Hamza Hamzaoğlu'nun geleceği de daha şimdiden tartışılmaya başlandı.

Beyaz TV'de yayınlanan Derin Futbol adlı programın yorumcularından Sinan Engin, Hamza Hamzaoğlu'nun Galatasaray'ı şampiyon yapamaması durumunda Mayıs ayında görevine son verileceğini ve yeni gelecek olan yönetimin de Lucesculu bir yapılanmaya gideceğini ifade etti.
Galatasaray'ın yeni yönetim kurulunda Faruk Süren, Ali Dürüst ve Abdürrahim Albayrak olacağını iddia eden Engin, "Galatasaray'da yeni bir dönem başlayacak, bundan sonra Fatih Terim'in Galatasaray'a çok rahat gelecek diye bir durum yok, ben buradan iddia ediyorum. Ocak'ta 1-2 transfer olur, Mayıs'ta da bu takım şampiyon olmazsa; önümüzdeki sezon Faruk Süren, Ali Dürüst ve Abdürrahim Albayrak yönetime gelir ve bu yönetim Lucescu'yu de getirecektir. Bunları yazın, kayda alın, unutmayın. Fatih Terim, Milli Takım'dan ayrılsın demiyorum, kalsın ve devam etsin." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Popüler Yayınlar